نحوه ارائه خدمات CRM توسعه شبکه آداک

دسته بندی ها :
نحوه ارائه خدمات CRM توسعه شبکه آداک

نحوه ارائه خدمات CRM اولین اصل مدنظر شرکت توسعه شبکه آداک رعایت مفاهیم CRM به‌صورت کامل است. لذا تمام تلاش توسعه شبکه آداکدر جهت جلب رضایت مشتریان است. برای این منظور ما سعی کرده‌ایم در ارائه خدماتمان انعطاف پذیر باشیم تا شما را راضی نگه داریم. برای خرید crm مایکروسافت می توانید روی توسعه شبکه آداکحساب کنید.

نحوه ارائه خدمات حین پیاده سازی نرم افزار

ما با یکی از سه روشی که در زیر ذکر شده‌است پیاده سازی و استقرار نرم افزار را بنا به درخواست شما انجام می‌دهیم.

  1. آموزش کامل به شما داده می‌‌شود و پیاده سازی و استقرار نرم افزار برعهده شما است.
  2. تمامی مراحل کار اعم از استقرار و پیاده سازی بر عهده توسعه شبکه آداکاست.
  3. در تمامی مراحل آماده سازی نرم افزار، نیرویی که شرکت شما معرفی کرده است، کنارکارشناسان ماست و به صورت کامل آموزش داده می‌شود.

پیشنهاد ما مورد سوم است زیرا، وابستگی مشتری به ما حداقل می رسد و از لحاظ هزینه نیز، مقرون به صرفه است.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

برخی از مطالب مرتبط:

تماس تلفنی رایگان توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی) برای مشاوره و پشتیبانی سرور

تعمیرات تخصصی لپ تاپ و کامپیوتر در توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی)

نویسنده مهمان توسعه شبکه آداک باشید

اسامی برندگان قرعه کشی ماهانه توسعه شبکه آداک

با انواع کارتریج های ارائه شده توسط توسعه شبکه آداک آشنا شوید

آموزش توسعه شبکه آداکشامل چه مواردی است؟

روش اولی که در بالا ذکر شد؛ آموزش کامل به مشتری است. مدت زمان آموزش طبق سرفصل‌های استاندارد مایکروسافت سی آر ام مجموعا ۳۴ ساعت است.

  • آموزش کاربری: آموزش به کاربرهای نرم افزار CRM
  • آموزش راهبری: آموزش به توسعه دهندگان CRM
  • برنامه نویسی: JavaScript, C#
آموزش Microsoft CRM

پشتیبانی فالنیک:

پشتیبانی توسعه شبکه آداکنیز به چند روش انجام می شود. روش اول بستن قرارداد است تا مدت زمان مشخصی است. همچنین پشتیبانی ما می‌تواند به صورت ساعتی باشد، که بسته به تعداد ساعت خریداری شده می‌توانید از تخفیف‌های در نظر گرفته شده استفاده کنید.

تعداد نفر ساعت میزان تخفیف
۲۰ ۵%
۳۰ ۷%
۵۰ ۱۰%

و روش دیگر به این صورت است که به هنگام بروز مشکل، هزینه پشتیبانی متناسب با تعداد ساعاتی است که صرف حل شدن مشکل می‌شود.

روش اول بستن قرارداد است تا مدت زمان مشخصی است. همچنین پشتیبانی ما می‌تواند به صورت ساعتی باشد، که بسته به تعداد ساعت خریداری شده می‌توانید از تخفیف‌های در نظر گرفته شده استفاده کنید.

برای این منظور ما سعی کرده‌ایم در ارائه خدماتمان انعطاف پذیر باشیم تا شما را راضی نگه داریم.

روش اولی که در بالا ذکر شد؛ آموزش کامل به مشتری است.

 

 

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما