چگونه موجودیت ها را به Quick Form در این مقاله نحوهی اضافه کردن موجودیت ها به Quick Form در MSCRM آموزش داده میشود و شما به راحتی قادر خواهید بود تا رکورد مورد نظرتان را پیدا کنید. با توسعه شبکه آداکهمراه باشید. اگر برای خرید crm مایکروسافت نیاز به راهنمایی دارید، میتوانید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید.
نحوهی اضافه کردن موجودیت به Quick Find
۱- میتوانید Quick Form موجودیت ها را در Quick Find اضافه و یا حذف کنید.
۲- برای اینکه بخواهید رکوردهای موجودیتی را در قسمت Quick Find مشاهده کنید، ابتدا به مسیر زیر بروید :
Setting Administration system setting General Tab
برخی از مطالب مرتبط:
چگونه در Dynamics CRM گردش کارهای تکرار شونده ایجاد کنیم؟
سایز پارتیشن را در ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ را تغییر دهیم؟
آموزش رایگان cisco ccna ؛ قسمت هشتم: آشنایی با کابل ها در شبکه
ttl در پینگ به چه معناست و چگونه کاهش و افزایش پیدا می کند؟
چطور سرنخها را به فرصت فروش تبدیل کنیم؟
۳- حال در قسمت Set up Quick Find میتوانید تنظیمات مربوطه را انجام دهید:
- Enable Quick Find record limits: فعال کردن محدویت جستجوی رکوردها
- Enable full- text search for Quick Find: فعال کردن نوشتن متن کامل برای جستجو رکوردها
- Select entities for search: انتخاب موجودیت برای جستجو. با کلیک کردن روی Select میتوانید موجودیت دلخواه را انتخاب کنید.
۴- توجه داشته باشید که بیشتر از ۱۰ موجودیت را نمیتوانید اضافه کنید. موجودیت ها را میتوانید با گزینه های Move up و Move down حرکت دهید. و برای پاک کردن موجودیت از لیست سمت راست، آن را انتخاب و روی Remove کلیک کنید.
۵- در نهایت میتوانید فهرست موجودیت های اضافه شده را در قسمت Quick Find مشاهده کنید.