افزونه FalnicNotify در CRM. در بعضی مواقع کاربر در قسمتهای دیگر از نرم افزار سی آر ام مشغول انجام کاری است و متوجه دریافت فعالیت, ایمیل و … نمیشود، بنابراین ممکن است کاربر به موقع فعالیت های میز کار خود را انجام ندهد. از این پس با استفاده از افزونه FalnicNotify که در زیر به توضیحات بیشتر میپردازیم, این مشکل برطرف شده است.
این افزونه به جهت اطلاع رسانی هر چه بهتر در CRM ایجاد گردیده است. این افزونه در ۳ حالت زیر کار میکند و در حال حاضر در حال توسعه است:
برخی از مطالب مرتبط:
نکات مهم در انتخاب و خرید کارت PCIe
چگونه موجودیت ها را به Quick Form در MSCRM اضافه کنیم؟
تعریف دیالوگ و گردش کار فرزند در CRM
قابلیت Alternative Key در CRM 2016 و کاربرد آن
نحوه اضافه کردن آیکون به ستونها در CRM
۱. در صورت ارجاع شدن یک فعالیت جدید به میز کار یک شخص، این افزونه به صورت خودکار یک پاپ آپ نمایش می دهد تا کاربر متوجه وجود یک فعالیت جدید گردد.
۲. در صورت دریافت یک ایمیل جدید، این افزونه به صورت خودکار یک پاپ آپ برای اطلاع کاربر از دریافت ایمیل گردد.
۳. در صورت دریافت یک تماس جدید، این افزونه به صورت خودکار یک پاپ آپ برای اطلاع رسانی به کاربر نمایش می دهد.
قسمت سوم در حال توسعه و بهبود می باشد بدین گونه که در صورت دریافت یک تماس پاسخ داده نشده یک پاپ آپ برای اطلاع به کاربر باز گردد و یک دکمه به جهت برقراری تماس بر روی این پاپ آپ قرار دارد تا کاربر بتواند براحتی با مشتری تماس بگیرد.