تعریف Solution در Microsoft Dynamics CRM

دسته بندی ها :
تعریف Solution در Microsoft Dynamics CRM

 

Solution در Microsoft Dynamics CRM Solution در CRM جایی است که تمام اجزا سفارشی‌سازی شده در یک پروژه، در آن ذخیره شده است. به همین منظور ایجاد یک solution در جابجایی این اجزا از یک محیط به محیط دیگر به ما کمک می‌کند. اگر در مورد استفاده از فیلدهای مختلف نرم افزار سی آر ام نیاز به راهنمایی دارید، کافیست با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید تا مشاوران ما، مشکل شما را حل کنند.

حال در این مقاله به معرفی انواع آن می‌پردازیم:

انواع Solution در CRM

  • Unmanaged Solution
  • Managed Solution

شما می‌توانید از مسیر زیر به Solution ها دسترسی داشته باشید و Solution جدید ایجاد و یا از قبل ایجاد شده را Export و یا Solution در سازمان دیگر را در اینجا Import کنید.

System Solution:

System Solution رفتار برنامه‌های پیش فرض را مشخص می‌کند. بسیاری از componentها در System Solution قابل سفارشی سازی هستند و می‌توانند در سفارشی سازی Managed solution یا Unmanaged Solution استفاده شوند.

پیشنهاد مطالعه

دیاگرام زیر نشان می‌دهد که چطور Unmanaged Solution و Managed solution برای کنترل رفتارهای برنامه ها با System Solution تعامل دارند.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

درباره Zoho CRM بیشتر بدانید

ویژگی‎های فیلد Customer در CRM و نحوه‌ی ایجاد آن

 فعال کردن HP Eprint به صورت وایرلس در پرینتر HP M۲۵۱nw

چگونه در CRM یک اعلان به داشبورد اضافه کنیم؟

درباره Mapping در CRM بیشتر بدانید

حالت شروع از Solution است. در طول این فاز شما می‌توانید تغییراتی از قبیل اضافه کردن، ویرایش حذف، پاک کردن و تست هر کدام از اجزای Solution اعمال کنید. همچنین می‌توانید محدودیت‌های لازم را بر روی اجزای آن Solution ایجاد کنید.  گفتنیست این نوع Solution قابل توزیع و نصب نیست.

نکته: زمانی‌که شما یک Unmanaged Solution را در سازمان جدید وارد می‌کنید، می‌توانید آن را در سازمان جدید ویرایش کنید.

عملیات زیر را می‌توانید روی Unmanaged Solution اجرا کنید:

  • اضافه کردن component
  • پاک کردن component
  • حذف component هایی که اجازه ی حذف دارند.
  • Export و Import کردن Unmanaged Solution
  • Export کردن Solution بعنوان یک Managed solution

Managed solution:

Solution در Microsoft Dynamics CRM  این نوع solution کامل شده است که می‌تواند توزیع و نصب شود.  زمانی‌که یک Unmanaged Solution کامل می‌شود و آماده‌ی توزیع است با اکسپورت کردن آن, Managed solution ایجاد می‌شود.

زمانی‌که شما یک solution ایجاد می‌کنید در واقع گروهی از اجزای solution را که با هم مدیریت می‌شوند را ایجاد می‌کنید. دیاگرام زیر انواع اجزای solution را نشان می‌دهد:

سازگاری نسخه‌های مایکروسافت داینامیک CRM:

Solution هایی که از نسخه های قبلی اکسپورت می‌شوند، می‌توانند به نسخه های بعدی Import شوند همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید:

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما