تنظیمات Activity Feed در نرم افزار Microsoft CRM

دسته بندی ها :
تنظیمات Activity Feed در نرم افزار Microsoft CRM

تنظیمات Microsoft CRM : از این تنظیمات برای فعال/ غیر فعال کردن کردن قابلیت پست در موجودیت‌های سیستمی (System Entities) یا سفارشی (Custom Entities) و فعال/ غیر فعال کردن Post Rules (قوانین پست گذاری) در مایکروسافت داینامیک crm استفاده می‌شود.

برای درک بهتر موضوع، ادامه مطالب را با یک مثال توضیح می‌دهیم:

فرض کنید می‌خواهید در موجودیت فرصت تجاری، امکان به وجود آمدن پست‌ها را غیر فعال و یا فعال کنید؛ برای انجام این کار، مراحل زیر را طی کنید:

Settings< Activity Feeds Configuration

رکورد مربوط به موجودیت فرصت تجاری (Opportunity) را باز ‌کنید.

ادامه:

سپس در نوار ابزار بالای صفحه می‌توان قابلیت پست گذاری را فعال یا غیر فعال کرد. با غیر فعال کردن این رکورد، پست‌های سیستمی و دستی که توسط کاربران ایجاد می‌شود، غیر فعال می‌شود. همچنین می‌توانید با زدن تیک گزینه type of record form،

امکان نشان دادن پست‌ها روی دیوار رکورد (Record wall) را فعال کنید.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی مطالب مرتبط:

نحوه‎ اضافه کردن آیکون به ستون‌ها در CRM

گزارش گیری در Microsoft CRM چگونه است؟

آیا نرم‌‌افزار CRM برای کسب و کارهای کوچک مناسب است؟

ایجاد Business Rules در CRM چگونه است؟

آشنایی با نرم افزار SugarCRM

 برایPublish  کردن موجودیت‌ها می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

Settings< Customization< Customize the System

 

برای دیدن قوانین پست گذاری می‌توانید مسیرSettings< Activity Feeds Rules  را طی کنید و یا در فرم مربوط بهActivity Feeds Configuration آن، به قسمت قوانین ((Rules بروید.

توجه داشته باشید این قوانین تنها برای موجودیت‌های سیستمی موجود است و برای موجودیت‌های سفارشی امکان ساختن قوانین جدید وجود ندارد.

لیست قوانین یا رویدادهایی که در اثر اتفاق افتادن آن‌ها، سیستم یک پست جدید در دیوار پست‌های آن فرصت تجاری Opportunity Wall می‌سازد، به شرح زیر است:

  • ایجاد فرصت تجاری جدید برای شخص
  • ایجاد فرصت تجاری جدید برای شرکت
  • تغییر احتمال برنده شدن فرصت تجاری مربوط به شخص
  • تغییر احتمال برنده شدن فرصت تجاری مربوط به شرکت
  • اضافه کردن رقیب جدید برای یک فرصت تجاری مربوط به شخص
  • اضافه کردن رقیب جدید برای یک فرصت تجاری مربوط به شرکت
  • برنده شدن فرصت تجاری مربوط به شخص
  • برنده شدن فرصت تجاری مربوط به شرکت
  • باختن فرصت تجاری مربوط به شخص
  • باختن فرصت تجاری مربوط به شرکت

.

قوانین ایجاد پست‌ها را می‌توانید فعال و یا غیر فعال کنید.

برای ایجاد پست‌های اتوماتیک در موجودیت‌های سفارشی، به جای قوانین پست گذاری، باید از گردش کارها استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه

فرض کنید می‌خواهیم برای موجودیت ماموریت با تکمیل هر فرم ماموریت، یک پست اتوماتیک ایجاد شود؛ برای انجام این کار، یک گردش کار روی موجود مورد نظر ایجاد می‌کنیم که مطابق تصویر زیر دارای دو مرحله است:

تنظیمات Microsoft CRM

در نهایت با انجام مراحل بالا و فعال کردن گردش کار خود، با ایجاد یک رکورد ماموریت، پست زیر ایجاد می‌شود:

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

منبع

مطالب مرتبط

نظرات شما