قابلیت‌های اضافه شده به Microsoft Dynamics CRM 2016

دسته بندی ها :
قابلیت‌های اضافه شده به Microsoft Dynamics CRM 2016

نرم افزار مایکروسافت CRM از بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری است که از طریق اتوماسیون سازی فرآیندهای کسب و کار، به کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری سازمان‌ها کمک می‌کند و با بهبود تجربه مشتری رضایت و وفاداری مشتریان را به ارمغان می‌آورد.Microsoft Dynamics CRM 2016، یک نرم افزار بی‌نظیر مدیریت ارتباط با مشتری است که به صورت آنلاین و on-premise به مشتریان ارائه می‌شود. حال بیایید این قابلیت‌ها را بررسی کنیم.

قابلیت مدیریت دانش

می‌توانید برای انتشار و یا انقضا مقالات برنامه ریزی لازم را انجام دهید.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی مطالب مرتبط:

نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری Microsoft Dynamics CRM 2016

خطای عدم دسترسی به فایل شیر شده در ویندوز

نحوه Trace کردن پلاگین در Dynamics CRM

گردش کار در CRM به چه معناست؟

آموزش IP دادن به روتر و سوئیچ سیسکو

نرم افزار مایکروسافت دینامیک CRM برای outlook

نرم افزار مایکروسافت دینامیک CRM برای outlook؛ یک برنامه پیگیری ایمیل است که کمک می‌کند شما از هر مکانی بتوانید ایمیل‌های ورودی یا خروجی را پیگیری کنید، همچنین امکان اضافه کردن مخاطب از طریق یک ایمیل و عطف یک پیام ایمیل به یک رکورد جدید یا موجود در CRM را به شما ارائه می‌دهد.

تولید اسناد با استفاده از قالبهای استاندارد word

از قالب های word به منظور افزایش بهره‌وری، کاهش خطای انسانی و اطمینان از یکپارچگی در شرکت استفاده می‌شود.

یکپارچگی کامل با Excel

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد در حین کار با CRM، به طور مستقیم اطلاعات خود را در Excel ویرایش و نتایج را به CRM منتقل نمایند. (قابلیت تجزیه وتحلیل در Excel به طور مستقیم)

 OneDrive

با کمک این قابلیت، ذخیره و مدیریت اسناد خصوصی خود در OneDrive for Business، را به طور مستقیم از طریق CRM می‌توانید انجام دهید.

 

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما