ویژگی جدیدی که در Dynamics CRM 2016 ایجاد شد، امضای ایمیل شخصی در زمان ارسال ایمیل ازطریق CRM است. این رویداد کمک زیادی به سازمانهایی که ارسال انبوه ایمیل از طریق Dynamics CRM دارند، میکند.شما میتوانید از امضای شخصی ایمیل خود استفاده کنید و به راحتی آن را به ایمیل جدید و یا پاسخ ایمیلها اضافه کنید. اگر برای کار با ماژولهای مختلف سی آر ام به راهنمایی نیاز دارید میتوانید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید. کارشناسان فالنیک، اماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد خرید crm مایکروسافت و نحوه کار با آن هستند.
این ویژگی همچنین به شما اجازه میدهد تا امضای ایمیل پیش فرض برای راحتی بیشتر داشته باشید. در این مقاله چگونگی شخصی سازی ایمیل در CRM را آموزش میدهیم. با ما همراه باشید.
برخی از مطالب مرتبط:
چگونه در Outlook امضای شخصی بسازیم؟
نحوه جستجوی پیشرفته در Microsoft Dynamics CRM
چگونه خطای گیر کردن کاغذ در پرینترهای اچ پی را حل کنیم؟
چه فیلدهایی میتوان در Microsoft Dynamics CRM ایجاد کرد؟
قابلیت ویرایش در Grid یا Editable Grid در CRM
۱- ابتدا در قسمت تنظیمات، تب Email Signatures را انتخاب کنید.
۲- سپس بر روی گزینه جدید، برای ایجاد یک امضای ایمیل کلیک کنید.
۳- بعد از ذخیره میتوانید آن را به عنوان امضای پیش فرض انتخاب کنید.
۴- در زمان ارسال ایمیل، روی Email Signature کلیک کنید.
۵- امضای ایمیل مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید.
۶- اگر شما امضایی را انتخاب نکنید، امضای پیش فرض به طور خودکار انتخاب خواهد شد.