گارانتی آرامش، بیمه تکمیلی سرور و استوریج شما

دسته بندی ها :
گارانتی آرامش، بیمه تکمیلی سرور و استوریج شما

.

بیمه تکمیلی سرور و استوریج شما اولین اصل در گارانتی‌ها این است که تنها در صورت خرید از شرکتی خاص، کالای شما شامل گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد بود و اگر کالایی را از جای دیگری خریداری کرده باشید شامل گارانتی شرکت دیگری نمی‌شود. همچنین خطای کاربری در گارانتی‌ها لحاظ نمی‌شود.می‌گویید چگونه؟ در ادامه با ما همراه باشید:

 این نکته را می‌دانیم که ممکن است هیچ‌گاه از این گارانتی استفاده نکنیم اما خرید بدون آن هم استرس و دل‌مشغولی خاصی را برایمان به وجود خواهد آورد.

اولین اصل در گارانتی‌ها این است که تنها در صورت خرید از شرکتی خاص، کالای شما شامل گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد بود و اگر کالایی را از جای دیگری خریداری کرده باشید شامل گارانتی شرکت دیگری نمی‌شود.

 

می‌دانیم که اگر قطعه‌ای از سرور مانند رم، پردازنده، هارد و … ایرادی پیدا کند و یا بخواهیم سرور را ارتقا دهیم، برای تعویض و جایگزینی آن قطعه، باید برای مدتی سرور را Down کنیم.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

آموزش راه اندازی ftp server در ویندوز سرور ۲۰۱۹

بررسی سرور HP DL360p G8 و نکات تعمیر آن

توسعه شبکه آداک در سومین نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش

تامین و بالا بردن امنیت سرور

چک لیست حفظ امنیت در مجازی سازی دسکتاپ و سرور

.

تصور کنید CRM شرکت شما قطع شود و یا سیستم VoIP دچار اختلال شود، برای هر دقیقه چند میلیون تومان ضرر می‌کنید؟ اگر تلفن‌های مرکز تماس شما برای چند دقیقه قطع شود، چه زیان‌هایی خواهید دید؟  پس برای زمان‌هایی که قطعه‌ای ایرادی پیدا می‌کند، وجود مرکزی که هم قطعه اصل ارایه دهد و هم در کمترین زمان ممکن کار تعمیر و تعویض را انجام دهد، اهمیتی ویژه پیدا می‌کند.

اما بپردازیم به اینکه چگونه می‌توانیم سرور و استوریج خود را گارانتی آرامش کنیم. کارشناسان شرکت فالنیک، ایران اچ پی، ابتدا بر روی سرور و استوریج شما جنرال سرویس انجام می‌دهند و طی آن ایرادهای موجود در سرور و استوریج شما را گزارش می‌دهند، همچنین سیستمتان را ارزش‌گذاری می‌کنند. هزینه‌ای که بابت گارانتی آرامش پرداخت می‌کنید، ۱۰ درصد ارزش سیستم شماست.  در ادامه ویژگی‌های دیگر گارانتی آرامش را با هم بررسی می‌کنیم:

  1. انجام جنرال سرویس رایگان
  2. پشتیبانی نامحدود یعنی تعداد دفعات پشتیبانی سیستم شما هیچ محدودیتی ندارد.

 

با توجه به توضیحاتی که در این مقاله ارایه شد، می‌توانیم با پرداخت هزینه‌ای کم، خود را از پرداخت هزینه‌های سنگین و هنگفت بیمه کنیم. گارانتی آرامش، بیمه تکمیلی سیستم‌های شماست.

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما