گردش کار در CRM به چه معناست؟

دسته بندی ها :
گردش کار در CRM به چه معناست؟

 

گردش کار در CRM به چه معناست تعریف و مدیریت گردش کارها بهترین روش ممکن است که نرم افزار سی آر ام این قابلیت را برای سیستماتیک کردن فرآیندهای سازمان فراهم کرده است.

کار (workflow) در سی آر ام

گردش کار (workflow) اشاره به مکانیزه کردن فرآیندها یا مرتبط سازی  فرآیندها دارد. هر کاربر می‌تواند موارد مختلف کاری را در قالب پروژه‌های متفاوت ثبت کرده و جزئیات آن‌ها را به صورت کار و وظایف متفاوت، با تعیین زمان اجرای خاص و یا اولویت‌بندی مناسب ثبت کند. به همین دلیل زمان، انرژی و هزینه‌های سازمان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

آموزش سفارشی سازی View در CRM

تعریف دیالوگ و گردش کار فرزند در CRM

چه فیلدهایی می‌توان در Microsoft Dynamics CRM ایجاد کرد؟

system on chip یا SOC سیستم روی چیپ به چه معناست؟

ttl در پینگ به چه معناست و چگونه کاهش و افزایش پیدا می کند؟

گردش کار به شما اجازه می‌دهد تا به صورت خودکار، بسیاری از وظایف کسب‌وکار، در محدوده زمانی مشخص انجام شود.

این وظایف مواردی هم‌ چون ارسال ایمیل، ایجاد یک رکورد، قرار ملاقات و یا بروزرسانی فیلدهای مختلف را شامل می‌شود. علاوه بر کارهایی که به افراد محول می‌کنید خود سیستم هم می‌تواند به صورت خودکار کارهایی از قبیل ارسال ایمیل، پیامک، یادآوری، ارسال به کارتابل و کارهایی شبیه این را انجام دهد. به عبارت دیگر، کاربر توانایی تشخیص نتیجه را دارد.

اجرای گردش کار بصورت حرفه‌ای برای ساماندهی کارها انجام می‌شود که شما می‌توانید لیستی از کارها را در آن تعریف کنید. به عنوان مثال:

  1. اگر مشتری قصد خرید داشت و کارمند این موضوع را فراموش کرده بود، در بازه زمانی که کارمند مشخص می‌کند به او یادآوری کند .
  2. برای گرفتن مرخصی دیگر نیاز به کاغذ بازی و صرف وقت نیست. کارمند می‌تواند فرم مرخصی را در سیستم ایجاد کند وبلافاصله بعد ازذخیره فعالیتی برای مدیران ارسال می‌شود و بعد از تایید (یعنی تکمیل کردن وظیفه) فرآیند مرخصی به اتمام می‌رسد.
  3. و …

شما می‌توانید برای دریافت خدمات Microsoft Dynamics CRM با شماره ۰۲۱۸۳۶۳ داخلی ۱۵۴ تماس گرفته تا کارشناس ما با ارائه مشاوره تخصصی، راهنمای شما باشند.

همچنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر با حدمات CRM به لینک زیر مراجعه کنید:

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما