یکپارچگی Microsoft Dynamics CRM یکی از مهمترین قابلیتهای نرم افزار سی آر ام مایکروسافت یکپارچگی آن با دیگر محصولات مایکروسافت است. محصولات مایکروسافت از جمله:
- Windows Server
- Microsoft Exchange
- Microsoft Lync
- Microsoft SharePoint
- Yammer
این محصول راه حلهای طراحی شدهای برای کار با این نرم افزارها را ارائه میدهد و ارزش تکنولوژی تجارتتان را بالا میبرد.
SQL Server:
نرم افزار Dynamics CRM، قدرت Microsoft SQL Server را در بر میگیرد. Microsoft SQL Server میتواند ۱ میلیون command را در هر ثانیه مدیریت کند و ۴۶۰ درصد هزینه مدیریت آن کمتر از بانک اطلاعاتی oracle است. این مزایا به ترتیب منجر میشود تا Dynamics CRM یک سیستم قوی با کمترین هزینهی مالکیت نسبت به رقبا را داشته باشد.
برخی از مطالب مرتبط:
با انواع کارتریج های ارائه شده توسط توسعه شبکه آداک آشنا شوید
چگونه اطلاعات را در Microsoft CRM وارد کنیم؟
چه فیلدهایی میتوان در Microsoft Dynamics CRM ایجاد کرد؟
امضای ایمیل را در Dynamics CRM 2016 شخصی سازی کنیم؟
مشکلات و خطاهای ups ها؛ با آلارم های یو پی اس آشنا شوید
Exchange and Outlook:
Dynamics CRM با نرم افزارهای Exchange and Outlook یکپارچه است. Exchange و Outlook وظیفهی مدیریت ایمیلهای تجاری، تقویم و مخاطبین را بعهده دارد. ترکیب Dynamics CRM با Exchange و Outlook اجازه میدهد تا بینهایت کاربر با CRM در یک واسط کاربری مناسب و آشنا در تقابل باشند.
Microsoft Lync:
ابزاری است برای ارتباطات یکپارچه، به شما اجازه میدهد تا از حضور افراد با استفاده از گزینههای Available,Busy و Away با خبر باشید و امکان برقراری انواع تبادل اطلاعات و ارتباط را به سادگی برای شما ایجاد میکند. Dynamics CRM یکپارچگی محکمی با Microsoft Lync دارد.
Yammer: شبکه اجتماعی پیشرفتهای است که با Dynamics CRM یکپارچگی دارد و اجازه میدهد تا تجربه و تخصص را در سازمان خود بطور کارآمدی به اشتراک بگذارید در نتیجه مشتریان جدید به دست آورید و بهترین خدمات را برای مشتریان موجود ارائه دهید.
SharePoint: زمانیکه اطلاعات در طول ارتباط با مشتریان وارد سیستم میشوند، اسناد تجاری در تمام این چرخه ایجاد میشوند.
Dynamics CRM با SharePoint یکپارچه است که این ابزار پوشهای برای ذخیره و سازماندهی کردن اطلاعات رکوردهای مرتبط CRM و دسترسی آسان به آنها ایجاد میکند. بدون در نظر گرفتن اینکه رکوردهای account, contact, opportunity, case باشد یا انواع رکوردهای سفارشی سازی شده!