Auditing در CRM چیست؟

دسته بندی ها :
Auditing در CRM چیست؟

 

Auditing در CRM چیست؟

Auditing در CRM چیست Microsoft Dynamics 365 با ابزارهای مختلف به شما کمک می‌کند تا داده‌ها را مدیریت و کنترل کنید که یکی از این ابزار ویژگی Auditing است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا تغییرات ایجاد شده در Dynamics 365 را کنترل کنید. همچنین زمانیکه یک کاربر به سیستم خود log in می‌کند. اگر Auditing فعال باشد، CRM بطور خودکار logهایی از تغییرات را ایجاد می‌کند. بصورت پیش فرض Auditing غیرفعال است. در ادامه توسعه شبکه آداکاطلاعات بیشتری در این مورد در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر برای خرید crm مایکروسافت یا سفارشی سازی آن نیاز به کمک دارید، می‌توانید سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید، کافیست با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید.

سه سطح برای پیاده سازی auditing وجود دارد: organization, entity, attribute

سطح organization بالاترین سطح است و به دنبال آن سطح  entity و در نهایت سطح attribute. برای ایجاد auditing در سطح attribute، هر سه سطح organization, entity, attribute باید دارای auditing فعال باشند. برای ایجاد auditing در سطح  entity، دو سطح  organization, entityباید دارای auditing فعال باشند.

نکته: کاربر باید نقش ادمین سیستم یا سفارشی سازی کننده‎ی سیستم را داشته باشد تا بتواند auditing را فعال یا غیرفعال کند.

.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

چگونه اطلاعات را در Microsoft CRM وارد کنیم؟

تنظیمات Activity Feed در نرم افزار Microsoft CRM

قابلیت Alternative Key در CRM 2016 و کاربرد آن

موک (MOOC) چیست؟ +سوالات رایج درباره موک

نحوه جستجو در Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics 365 دارای ۲۷۱ موجودیت است که ۹۸ موجودیت آن قابل سفارشی سازی است. هر موجودیتی که شما ایجاد می‎کنید نیز قابل auditing است.

پیشنهاد مطالعه

جدول زیر موجودیت هایی با سفارشی سازی کامل را نشان می‌دهد. هر موجودیتی که شما ایجاد می‌کنید دارای قابلیت های مشابه را دارند.

موجودیت های زیر لیستی از موجودیت‌هایی است که غیرقابل سفارشی سازی هستند که در نتیجه قابل auditing هم نیستند.

Auditing در CRM چیست Microsoft Dynamics 365 با ابزارهای مختلف به شما کمک می‌کند تا داده‌ها را مدیریت و کنترل کنید که یکی از این ابزار ویژگی Auditing است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا تغییرات ایجاد شده در Dynamics 365 را کنترل کنید. همچنین زمانیکه یک کاربر به سیستم خود log in می‌کند. اگر Auditing فعال باشد، CRM بطور خودکار logهایی از تغییرات را ایجاد می‌کند.

  • ActivityPointer
  • Annotation
  • BulkOperation
  • Calendar
  • CalendarRule
  • CustomerOpportunityRole
  • Discount
  • DiscountType
  • IncidentResolution
  • KbArticle
  • KbArticleTemplate
  • Notification
  • OpportunityClose
  • OrderClose
  • ProductPriceLevel
  • QuoteClose
  • RecurrenceRule
  • Resource
  • ResourceGroup
  • ResourceGroupExpansion
  • ResourceSpec
  • SalesLiteratureItem
  • SalesProcessInstance
  • Service
  • Subject
  • Template
  • UoM
  • UoMSchedule
  • Workflow
  • WorkflowLog

برخی از مواردی که برای auditing پشتیبانی می‌شوند:

  1. موجودیت‌های قابل سفارشی سازی شدن
  2. موجودیت‌های ایجاد شده توسط مشتری
  3. پیکربندی موجودیت ها برای auditing
  4. پیکربندی مشخصه‌ها برای auditing
  5. سطح دسترسی کاربران
  6. Audit رویدادها
  7. ایجاد رکورد، بروزرسانی و حذف عملیات
  8. ارتباطات ۱:N و N:N
  9. Microsoft Dynamics 365 SDK programming

موارد زیر برای auditing پشتیبانی نمی‌شوند:

  1. خواندن عملیات
  2. تغییرات Metadata
  3. متن‌ها، یاداشت‌ها و پیوست‌ها

موارد زیر داده‌هایی و عملیاتی هستند که می‌توانند auditing شوند:

  • عملیات ایجاد، حذف و بروزرسانی روی رکوردها
  • تغییرات روی حق به اشتراک گذاری در رکوردها
  • ارتباط یا عدم ارتباط N:N در رکوردها
  • تغییرات نقش‌های امنیتی
  • تغییرات بر روی سه سطح organization, entity, attribute. بعنوان مثال فعال کردن audit روی یک موجودیت.
  • حذف audit logs
  • اینکه چه زمانی کدام کاربر و برای چه مدتی به داده‌های Microsoft Dynamics 365 دسترسی پیدا کرده است با اعلام تاریخ و ساعت

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما