این آپدیت، در کنفرانس Spring 2016 Wave of Dynamic CRM معرفی شد و شامل ابزار جدید آن با نام Connected Field Service است. شرکت ها میتوانند با استفاده از آن و از طریق دیوایسهای IoT، توانایی پشتیبانی خود را قوت بخشند.
متخصصین خدمات با استفاده از ابزار و مهارتهای مناسب، میتوانند بر ملزومات سرویس فایق آیند. این ملزومات شامل قابلیت دسترسی و یا نزدیکی و دوری به مکان مشتری است تا اقدامات پیشگیرانه انجام شود. برای خرید crm مایکروسافت و استفاده از این قابلیت میتوانید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید.
برخی مطالب مرتبط:
چگونه ورژن بایوس کامپیوتر خود را تشخیص بدهیم و آن را آپدیت کنیم؟
آموزش نحوه ارسال و دریافت فکس با کامپیوتر
چه فیلدهایی میتوان در Microsoft Dynamics CRM ایجاد کرد؟
درباره Mapping در CRM بیشتر بدانید
قابلیت Alternative Key در CRM 2016 و کاربرد آن
در این کنفرانس، وب پورتالهایی نیز معرفی شد. این پورتالها طوری طراحی شدهاند که برای انتشار محتوای پر ارزش، افزونههای قابل پیکربندی، دسترسی امن و کنترل مجوزها، به یاری شرکتها میآیند. به عنوان مثال، پورتال مشتری، به مشتریها کمک میکند تا مشکلاتشان را خودشان حل کنند و در نتیجه سرویس دهندگان بتوانند بر روی مسایل موثرتر تمرکز کنند.
در ضمن، ویژگی جدید Learning Path، دارای قابلیت راهنمایی است و کمک میکند تا کاربران بتوانند از اپلیکیشن جدید، راحتتر استفاده کنند. این ابزار آنها را تا تمام شدن کامل کار مورد نظر، قدم به قدم همراهی میکند.
Dynamic CRM 2016 در ماه نوامبر ارایه شد و از این جهت قابل توجه است که از تکنیک یادگیری ماشین در خدمات پس از فروش مشتریان استفاده میکند. به عنوان مثال در ویژگی یادگیری سازگار، مشخص میشود که چگونه یک محصول یا برند در رسانههای اجتماعی مورد قبول واقع میشود.
سیستم ارزیابی اجتماعی خودکار، گرایشات به پستهای اجتماعی را تشخیص میدهد و به طور خودکار آنها را به موارد یا راه هایی هدایت میکند که به سیستم مدیریت ارتباط مشتری منتهی میشود.