ایجاد Business Rules در CRM شما میتوانید با استفاده از Business Rules در CRM، بدون به کارگیری کدهای جاوا اسکریپت یا پلاگین نویسی قوانینی را بر روی فرم مورد نظر ایجاد کنید. به این صورت Business Rules میتواند تغییرات سریع را پیاده سازی کند. اگر در مورد کار با نرم افزار سی آر ام یا مزایای استفاده و خرید crm مایکروسافت سوالی دارید میتوانید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید تا کارشناسان توسعه شبکه آداکشما را راهنمایی کنند.
با ترکیب شرطها و عملیات، شما میتوانید کارهای زیر را با Business Rules انجام دهید:
برخی از مطالب مرتبط:
چگونه در پرینتر اچ پی M426fdw کپی دورو بگیریم؟
امضای ایمیل را در Dynamics CRM 2016 شخصی سازی کنیم؟
راه اندازی آموزش مجازی چگونه است؟ با نرم افزارهای آموزش مجازی آشنا شوید
وفاداری مشتریان چیست؟ چگونه آن را ایجاد و حفظ کنیم؟
- مقداردهی به فیلدها
- پاک کردن مقدار فیلدها
- مخفی کردن یا نشان دادن فیلدها
- فعال یا غیر فعال کردن فیلدها
- نشان دادن پیغام خطا
- محاسبات بر روی فیلدها
ایجاد Business Rules در CRM
۱- برای ایجاد Business Rules به مسیر Settings > Customization رفته و موجودیت مورد نظر را انتخاب کنید . (در نظر داشته باشید که زبان نرم افزار حتما انگلیسی باشد.)
اگر در مورد کار با نرم افزار سی آر ام یا مزایای استفاده و خرید crm مایکروسافت سوالی دارید میتوانید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید تا کارشناسان توسعه شبکه آداکشما را راهنمایی کنند.
با ترکیب شرطها و عملیات، شما میتوانید کارهای زیر را با Business Rules انجام دهید:
(در نظر داشته باشید که زبان نرم افزار حتما انگلیسی باشد.)