ماژول ارتباط با تلفن (VOIP) در CRM در بازاریابی و تجارت، اینکه شما به محض دریافت تماس، فورا شخص تماس گیرنده را شناسایی کرده، صفحه مشخصات و فعالیتهای انجام شده، تعداد فاکتورهای ایجاد شده و اطلاعات دیگر را بررسی کنید، امری مهم تلقی میشود. با استفاده از این سرویس در Microsoft Dynamics CRM، یکپارچگی کامل در سیستم بدون واسطهای سختافزاری امکانپذیر است که یکی از مهمترین مزایای این سرویس است. خرید crm مایکروسافت یک راهکار اقتصادی برای ارتباط موثر با مشتریان است.
برخی از مطالب مرتبط:
تفاوت cpu ,core i3 با core i5 و core i7 در پردازنده های اینتل
آشنایی با فرآیند تصمیم گیری مشتری در ۱۰ دقیقه
قابلیت Alternative Key در CRM 2016 و کاربرد آن
هارد اکسترنال، مزایا و معایب آن و نحوه رفع خطا و ارتباط با سیستم های مختلف
چگونه در Dynamics CRM گردش کارهای تکرار شونده ایجاد کنیم؟
مهمترین قابلیتها و امکانات سرویس ارتباط با Voip به شرح زیر است:
- امکان ثبت اطلاعات مشتری در لحظه تماس
- ارتباط دو طرفه میان دو نرمافزار CRM و سیستم VOIP
- نمایش اطلاعات تماس گیرنده بصورت Pop up
- شمارهگیری از طریق CRM بصورت کلیک بر روی شمارهی تلفن مشتری
- قابلیت ارتباط بین شعب بدون هزینه به شرط داشتن ارتباط شبکه مبتنی بر IP
- امکان ارسال و دریافت فکس
- امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه
ماژول ارتباط با تلفن (VOIP) در CRM